W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji produktu
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail
- adres do korespondencji
- numer rachunku bankowego
- nr telefonu
- wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji
- data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, w oryginalnym opakowaniu oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy odesłać w ciągu 14 dni na adres:
4W Team Mateusz Wójcik
ul. Jana Kowalczyka 16/134
03-193 Warszawa
4. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy i na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
4W Team Mateusz Wójcik
ul. Jana Kowalczyka 16/134
03-193 Warszawa
Do przesyłki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon fiskalny lub fakturę.